Stroški dostave

Stroški dostave so 3,50 €. Pri nakupu nad 80 € ne zaračunavamo poštnine.

 
 
 

Prodajalna Komet

v Metliki ima nov delovni čas:

pon. - pet.: od 8:00 do 17:00

sob.: od 8:00 do 12:00

ned.: zaprto

 
 
 

Aktualno

MOŠKO PERILO v spletni prodajalni!

http://komet-metlika.si/produkti/mosko_perilo/

 
 
 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Komet Metlika d.d. določa pogoje nakupa ter prodaje izdelkov in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Ob prijavi v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko nakup opravi tudi z enkratnim vpisom podatkov in ne potrebuje registracije z geslom. Pri tem se podatki kupca ne shranjujejo in so uporabljeni zgolj za obdelavo naročila.

 

 

NAROČANJE

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Najnižja vrednost nakupa znaša 10€. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali vzpostavi stik preko elektronske pošte.

 

 

Postopek naročanja

 

  • Na spletni strani www.komet-metlika.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini Komet.

 

  • Odprite izdelek, ki ga želite naročiti, izberite želeno velikost, barvo in količino ter izbiro potrdite s klikom na »dodaj v košarico«. Če želite naročiti več različnih izdelkov, kliknete na gumb »nazaj«, kjer zopet lahko izbirate artikle in ponovite postopek naročanja. Ob kliku na gumb »naroči« vidite artikle, ki ste jih izbrali. Artikle lahko s klikom na gumb »odstrani« ali »odstrani vse«, odstranite iz nakupovalne košarice.

 

  • »Vnesite kodo za popust« - občasno je nekje na spletni strani Komet Metlika objavljena koda oziroma geslo , ki ga je potrebno vnesti za uveljavitev določenega odstotka popusta. (popust velja le določen čas).

 

  • »Vnesite podatke naročila« - pri vnosu podatkov je potrebno vnesti vse obvezne podatke, ki so  označeni z zvezdico. Na koncu se morate strinjati, da sprejemate splošne pogoje poslovanja..

 

  • Naročilo v spletni trgovini Komet je oddano, ko so izpolnjena vsa obvezna polja in opravljena potrditev s klikom na gumb »naroči«. S tem  je naročilo dokončno oddano. Če je bila oddaja uspešna, se vam izpiše naslednje: »Hvala za vaš nakup. Na vpisano e-pošto smo vam poslali potrditev vašega nakupa. Če potrditve niste prejeli, nas prosim pokličite: 07 / 30 58 247«.

 

  • Na vašo e-pošto bo poslan potrditveni e-mail, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila. V primeru, da tega obvestila ne dobite, nas kontaktirajte na
  • trgovina@komet-metlika.si kjer vam bomo pomagali v najkrajšem možnem roku.

 

  • V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti.

 

 

 

Dostava

Predviden rok dostave je 5-8 delovnih dni. Ob sobotah ne izvajamo storitve dostave. Stroški dostave so 3,50 €, pošta pa vam zaračuna še provizijo za položnico po veljavnem ceniku, ki ga določa Pošte Slovenije. Pri nakupu nad 80 € ne zaračunavamo poštnine. V primeru, da zaloga naročenega izdelka poide, vas bomo o tem obvestili.

 

 

Način plačila

V spletni prodajalni je omogočeno za fizične osebe plačilo po povzetju z gotovino. Pravne osebe blago plačajo po predračunu. Ob prevzemu blaga kupec prejme račun.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na sedežu mesta Komet Metlika d.d. in je kupcu vedno dostopna.

 

 

REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe (ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev) in sicer pisno po faxu na št. 07 30 58 194 ali po pošti na naslov Komet Metlika d.d., Rosalnice 1, 8330 Metlika. Kupec mora blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Komet Metlika d.d., Rosalnice 1, 8330 Metlika. Stroške vračila blaga krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejmemo. Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.

 

Komet Metlika d.d. vrne celotno kupnino takoj po prejemu vrnjenega blaga.

 

Komet Metlika d.d. odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.komet-metlika.si. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov trgovina@komet-metlika.si ali telefonsko na što 07 30 58 247. Komet Metlika d.d. bo v petih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije

 

 

CENE

  • Vse cene so v evrih (EUR). Cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
  • Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila.
  • Cene veljajo do objave novega cenika v spletni trgovini Komet. Navedene cene veljalo le za nakupe v spletni trgovini Komet in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.
  • Podjetje Komet Metlika d.d. je zavezanec za plačilo DDV.

 

ROK VELJAVNOSTI PONUDBE

Ponudba za izdelke v spletni trgovini Komet velja do preklica. V spletni trgovini je ob izdelkih, ki niso na zalogi, navedeno »izdelek trenutno ni na zalogi«.

 

VAROVANJE PODATKOV

Podjetje Komet Metlika d.d. se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Vse podatke, ki ste nam jih ali nam jih boste posredovali, bomo brezpogojno varovali kot poslovno skrivnost skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS,št. 59/99, 57/01, 59-2 /01).

 

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene pošiljanja elektronskih novic. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer mora poskrbeti za varnost uporabniškega imena in gesla.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost reševanja reklamacij in upoštevanja učinkovite obravnave pritožb. V primeru težav se kupec lahko poveže s ponudnikom telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

Komet Metlika d.d. vam želi prijetno, varno in enostavno nakupovanje!

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.